
دیشب بی خوابی زد به سرم...منم زدم تو سرشخلاصهxa0دعوامونxa0شد تا می تونستیم همدیگرو زدیم...
ادامه مطلب
یه بیماری جدید اومده .اسمش پلاسفولانزا هست .علائم بیماری …..!! ? . ۱با خودت میخــــــندی و همه از خنده هات متعجب میشن ۲-میخوابی در حالی که گوشی تو آغوشته! ۳-xa0دوستxa0نداری کسی پیشت بشینه! ۴-خواب منقطع و کم (بخصوص اگه عضو گروه دوستانه باشی)! ۵-درد کمر و خستگی گردن! ۶-مشاجرات خانوادگی! ۷-در حال رانندگی از قرمز بودن چراغ راهنمایی خوشحال میشی!!! ۸-بردن گوشی همرا به wc! ۹-فراموش کردن دوستانی که وات ساپ ولاینندارن! ۱۰-در حال چت اگه باطری گوشــــــــی تمام بشه احساس میکنی داری منفجر میشی!! ۱۱-ضعفxa0بی...
ادامه مطلب